środa, 15 lutego 2012

VA - ROCK FAMA'93

Nagrania z festiwalu w Świnoujściu.

clik

6 komentarzy:

  1. Zaciągnąłem się empeczy.
    Ciekawie się zaczyna, miałem wrażenie, ze zaraz będą grać "Psychokillera" ale nie, zaczęli grać, numer z lat 80, i nie byłoby źle, gdy nie fakt, że to nie ten wokalista, i nie te lata.

    Najbardziej podobał mi się Human w A6, co prawda przez połowę numeru siarczyście klnie, ale jak nie klnie to śpiewa takim gardłem, że reszta wokalistów z tej kasety, powinno się zastanowić nim zacznie śpiewać. Poza wokalistą Chłopców, bo i tak śpiewać nie potrafi, ale za to sympatycznie udaje, że potrafi.

    Boże kiedy to było, 20 lat temu. Jak ten czas leci.......

    OdpowiedzUsuń
  2. W latach 80-tych a i w 90-tych też sporo było dobrych wokalistów,znaczy takich co dobrze udawali że potrafią śpiewać.Co do czasu to faktycznie leci tu 20 lat a następny post będzie jeszcze o 6 lat starszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja polecam również Fama 85:Armia,Moskwa,Izrael,Madame itd...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakby chciało ci się podesłać to zgranie nie w mp3, byłoby miło.
    Chciałem sobie to zachować. Tych wersji nagrań na płytach artystów nie znajdzie się. Poza tym, byłem, chyba z 3 razy na Famie, przy okazji, właśnie na początku lat 90. Ale niewiele pamiętam. Coś tak kojarzę, że na jednej z Fam grali bracia Golce razem z Kukizem. Kukiza oczywiście kojarzyłem, ale braci Golców, wtedy nie znałem.
    Intrygująca zapowiedź kolejnego wydawnictwa.

    Wiesz dla nas, "Szczeciniaków" Świnoujście to bajkowa, sentymentalna historia. Lato morze, dziewczyny. Oj działo się, łza się w oku zakręciała.

    OdpowiedzUsuń
  5. wolę kolesi co udają że umieją śpiewać niż uczonych artystów po szkołach co się znają na teorii muzyki a robia to bez serca i emocji wielkie mi śpiewaki po szkołach

    OdpowiedzUsuń
  6. A to różnie jest.

    Tutaj jest "kolesia" co to serce miała, i nawet bardzo chciała
    ale niestety...... ;-_

    http://video.interia.pl/obejrzyj,film,33804,sortuj,u,st,7372,pozycja,1,Mandaryna_%27%27%27%27%27%27%27%27sopot_2005_%27%27%27%27%27%27%27%27_ubaw_po_pachy

    OdpowiedzUsuń