niedziela, 12 lutego 2012

VA - MURY JERYCHA

Składanka - rockowo,balladowo.

clik

9 komentarzy:

  1. Mam prośbę, mógłbyś to wrzucić na inny serwer, nijak nie mogę tego otworzyć!

    OdpowiedzUsuń
  2. A w czym problem?Strona się nie otwiera?
    Bo u mnie jest OK.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po zaciągnięciu folder pokazuje mi się jako "plik" dosłownie i w żadnym programie nie chce się uruchomić...

    OdpowiedzUsuń
  4. Otwierasz za pomocą winrar. PPM, otwórz, pyta czy chcesz otworzyć, otwórz, wyskoczy lista, wybierasz archiwizer winRAR, otwórz, z zakładek wybierasz wypakuj do..., wciskasz ok i już. Prościej się nie da. Mi też z wrzuty tak dziwnie się ściąga.

    OdpowiedzUsuń
  5. dopisać trzeba .rar. Banał

    Chętnie bym posłuchał "Distilery" i "Witch", o ile coś wydali.

    OdpowiedzUsuń
  6. No.Wystarczy .rar, a wcześniej to nie można było napisać? Się jak ten idiot naklikałem żeby rozpakować...

    OdpowiedzUsuń
  7. "Distilery" i "Witch" mam tylko gdzieś na dyskach w mp3.

    OdpowiedzUsuń
  8. No teraz tak! Nigdy wcześniej nie dopisywałem rar. sorry za zamieszanie!

    OdpowiedzUsuń