sobota, 7 stycznia 2012

S.O.S!

Kto jest the best? / Nie rzucim ziemi...

Jedna z moich ulubionych płyt którą już od kilku miesięcy planuję wrzucić i jakoś nigdy nie chciało mi się wyciągać jej z samochodu.Ale przyszła pora.
Zespół z Rybnika założony w 1996 roku.Muzyka to mocny hard-rock,metal a nawet thrash i zajebiste teksty.Czyli świetna muza i spora dawka poczucia humoru.
Na tym wydawnictwie mamy dwie płyty jakie zespół wydał - w 1996 "Nie rzucim ziemi..." i w 1998 "Kto jest the best?".Polecam.

clik

8 komentarzy:

  1. Dzięki bardzo Piotyr za tą wrzutkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam siły do megauplad.
    Toż to porażka. OD kilku dni próbuję pobrać kilka płyt, udało mi się pobrać jedną.
    Kurwa mać, JEST przecież 100 innych wieszaków.
    W mordę.

    OdpowiedzUsuń
  3. teksty są mocne ! nigdy o tym zespole nie słyszałem i pewnie jak byś nie wrzucił to bym nie słyszał ! wielkie Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat w sobotę megaupload był jedynym który w miarę chciał współpracować.Próbowałem 3 inne na każdym zrywało.Zobaczę dzisiaj może pójdzie na innym to podmienię

    OdpowiedzUsuń
  5. http://megaupload.com/?c=tools

    Sam wznawia.

    OdpowiedzUsuń
  6. No napisałem że właśnie z mega nie miałem problemu,ale podmieniłem już link na mediafire

    OdpowiedzUsuń