niedziela, 11 sierpnia 2013

LA STRADA

Kraina Snów


clik

6 komentarzy:

  1. Dobrze się czujesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa pozycja, obawiam się że, tylko dla mnie.
    Mam inne pozycje tego duetu ale, tej nie mam
    Szansa jakaś na flaczki jakaś jest?

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do mojego samopoczucia to dziękuję,trochę ciśnienie mi skacze przez tą pogodę ale ogólnie nie jest źle :).
    Co do zainteresowania tym rodzajem muzyki to nie jest aż tak źle.Jest stała grupa pobierająca tego rodzaju pliki.
    Co do prośby uszatego - naucz ty się wreszcie czytać ze zrozumieniem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. A jednak chyba te upały to prezesowi na dobre nie wyszły :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma żadnej szansy. Oki doki

    OdpowiedzUsuń
  6. Piotyr napisz Panu Dariuszowi Zawilli (au, Andrzej Kowalik) że szansa na flaczki jest jak najbardziej, za 100 zł :)

    OdpowiedzUsuń