piątek, 15 lipca 2011

NATANAEL

To co lubię

Pamiętam że jak włączyłem sobie tą płytę w autku to grała mi chyba z 5 razy non stop.Tak mnie jakoś pozytywnie zabujała że nie chciało mi się zmieniać.
Zespół założony w Częstochowie w 1991 roku.Początkowy styl to klasyczne reggae,który prezentowali do 93 roku kiedy z różnych powodów zawiesili działalność.Reaktywacja nastąpiła w 1999r a styl reggae został wzbogacony o elementy rockowe.Ta płyta wydana w 2004 roku jest podsumowaniem 5-letniej działalności grupy po reaktywacji.

clik

6 komentarzy:

  1. Pierwsze słyszę o tym zespole posłucham to pewnie coś napiszę

    OdpowiedzUsuń
  2. Okazuje się, że jeden ich kawałek znam bardzo dobrze z radia sprzed paru lat. :)

    Drogi Piotry2, czynsiz świetną robotę odgrzebując zapomniane nagrania i tym lepiej, że stworzyłeś blog z losslessami. Tylko szkoda, że tak zaniedbujesz rockowy i punkowo-alternatywny element swojej kolekcji. Jasne, że liczy się różnorodnośc, ale szkoda, że takie pozycje jak Fala II, Usta Syracha, Psy Wojny, Tomahawk, Cela nr 3 i inne nie goszczą na flakowym blogu a inne, nierockowe rzeczy wrzucasz nawet w kilka miejsc.

    Pozdrawiam,
    Nikodem

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo dla mnie ten blog jest nr 1.Flacki to taki wakacyjny pomysł i pewnie za długo nie pociągnie a kiedyś zrobiłem taką ankietę o formacie i wygrało mp3 więc te ciekawsze pozycje częściej są tu

    OdpowiedzUsuń
  4. A ten drugi blog to specjalnie powstał na takie mniej rockowe nagrania a tutaj skupiam się w większości na mocniejszym graniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Eh, na forum też nie wrzucasz rocka. :( Szkoda, w ten sposób najbardziej interesujące mnie pozycje mam tylko w mp3, co mnie nie do końca zadowala, i pewnie nie lyko mnie. A kierować się zdaniem większości, która woli mp3? Rób jak uważasz, ale większość zadowoliłoby pewnie i 128 kbps, więc...

    Nikodem

    OdpowiedzUsuń
  6. To takie bujające reggae jakie lubię najbardziej poproszę we flacu :)

    OdpowiedzUsuń