sobota, 16 kwietnia 2011

HASH

Uderzenie

Początki zespołu można by określić na koniec lat 80-tych.Większość materiału na pierwszą płytę mieli już w 93 roku jednak nijak nie udało Im się tego wydać,więc wzięli sprawy w swoje ręce i wydali płytę sami.Bez profesjonalnego studia,pomimo różnych innych trudności udało się w 2001r.wydać ten materiał.
Nie są chyba specjalnie znani a szkoda bo jak dla mnie to grają całkiem ciekawą muzykę.Określiłbym to jako hard-rock-blues osadzony klimatem w latach 70-tych.


clik

4 komentarze:

  1. Kapela z mojego regionu. Pamiętam ich początki i próby w ośrodku wczasowym w Wieleniu i póżniejsze koncerty w Brennie też na innym ośrodku u mojego kumpla KURCZAKA. Grali wtedy dużo coverów . Mocno i z kopem. To były piękne czasy. Najpierw kąpiel w jeziorze, a póżniej wspaniała zabawa. Gdy nagrali pierwszą płytę UDERZENIE przywieżli cały karton i rozdawali publiczności. Jedna taka trafiła w moje ręce...

    OdpowiedzUsuń
  2. W moje ręce Ich płyty trafiły inaczej :)
    Ale grupa naprawdę dobra.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bywałam na ich koncertach w Brennie i innych wioseczkach. Klimat był dobry, niestety wszystko się skończyło. Nowości Irka to już nie muzyka dla mnie. Tak bywa, gdy ludzie zbaczają z drogi, którą szli przez długi czas. Ale, takie widać życie. Płytę uderzenie polecam gorąco. Piękne utwory: Kolumbowie, Zostań moim przyjacielem, Długi Stary Joe itd.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jeszcze drugą Ich płytę "Chcemy tylko grać" i przyznam że też jest zajefajna

    OdpowiedzUsuń